Hakkımızda

Hakkımızda

1992’den bu yana, İstanbul, Türkiye merkezli bir halkla ilişkiler ve bütünleşik pazarlama iletişimi firmasıyız. Sezgisel, Yenilikçi ve Bağımsız oluşumumuzla fark yaratan bir iletişim danışmanıyız. “Borsalar”a değil, müşterilerimize hizmet ediyoruz. Kimsenin mülkiyeti altında değiliz, dolayısıyla özgürce düşünüyoruz; bağımsız bir şekilde. Geleneksel zihniyetin baskısıyla kısıtlanmamış bir açık fikirlilikle dinleyip, sorgulayıp, değerlendirdikten sonra, kendimiz ve müşterilerimiz için karar veriyoruz.

26 yıldır yaratıcılığımızı ve düşünce lideri konumumuzu koruyoruz. Marka yaratmak için halkla ilişkileri; algı, itibar ve kriz yönetimini Türkiye’de ilk uygulayan firmalardan biriyiz.

“Uygarlık İletişim Üzerine Kurulmuştur” felsefesini benimsedik. Etkili iletişimin gücüne ve başarının temel taşı olduğuna inanıyoruz.

Misyonumuz, halkla ilişkileri iletişim karışımının temel disiplini haline getirmek; çünkü yalnızca halkla ilişkiler itibar, inanırlılık ve güven inşa edebilecek dolaysızlığı ve etik şeffaflığı barındırıyor.

Hem kurumlararası hem de tüketici kuruluşları için satış odaklı iletişim kampanyaları, algı, itibar ve kriz yönetimi geliştirme, yürütme ve ölçümleme alanlarında uzmanlaştık.

Diyalog, güvenilir bilgi kaynakları ve ilgili deneyimleri müşterilerimiz için kullanarak, pek çok paydaş ile ilişkiler kuruyoruz. Her konuda kendini adamış bir kitleyi bir araya getiren STK’larla yakın diyalog halindeyiz. “Bilişim Teknolojileri”nden “Gıda”ya, “Turizm”den “Finans”a kadar çeşitli endüstrilerde dünyanın önde gelen markaları ve kuruluşları için halkla ilişkiler faaliyetlerini geliştirdik, uyguladık, başarıyla yönettik ve yönetmeye devam ediyoruz. Sadece mesaj sıklığını ve geri dönüşleri değil, izlenimlerin derinliğini ve paydaş ilişkilerinin gücünü de ölçüyoruz.

Yaptığımız işin sorumluluğunu üstlenerek, müşterimizin işine kendi işimizmiş gibi muamele ediyoruz. Güçlü bir algı yönetimi kuruluşuyuz ve daima işinizi büyütmenize yardım etmenin yollarını arıyoruz. Medyayla yakında yayımlanacak bir makale hakkında konuşurken de, müşterilerinizle bir vaka tarihçesi hakkında görüşürken de, sürekli kilit mesajlarınızı pekiştiriyoruz.

Medya ilişkilerimizle gurur duyuyoruz. Pek çok sektörleri kapsayan medya irtibatları ve uzmanlığımız ile, paylaşacak zengin bilgilere sahibiz. Ancak medya endüstrisinin hızla “Dijital Medya”ya dönüştüğünü de biliyoruz. Bu yüzden işimizi mümkün olduğunca çok yeni gazeteciyle sürekli pozitif ilişkiler kuracak şekilde geliştirdik ve bir “Dijital PR Ekibi” kurduk.

Sizler, gerçek sonuçlara odaklanıyorsunuz. Bizle de öyle!

Halkla İlişkiler ve Bütünleşik Pazarlama İletişimi

"Reklamlarda hep reklam veren "ben iyiyim" derken Halkla İlişkilerde ise başkaları sizin "iyi" olduğunuzu söyler. Bu başkaları; medya, sokaktaki kişi, iş yaptığınız veya yapacağınız müşterileriniz, hatta rakipleriniz olabilir. Promedia'nın görevi; halkla iletişim tekniklerini kullanarak başkalarına sizi en doğru şekilde anlatmak ve onlara, sizin "iyi" olduğunuzu söyletmektir."

Eğer dev tanıtım ve pazarlama bütçeleri olan bir şirketseniz, reklamlarınızla herkese ulaşabilir, düzenleyeceğiniz gösterişli ve pahalı aktivitelerle basında yer alarak kendinizden söz ettirebilirsiniz. Hedef gözetmeksizin herkese yönelik yapılan tanıtım, oldukça etkili fakat masraflıdır. Aynı zamanda siz ilgili-ilgisiz pek çok kişi veya firmaya ulaşırken, sizin mal veya hizmetinizin esas müşterisi, gizlendiği yerde sizden habersiz kalabilir.

Günümüzde yaşanan Global ve kıran kırana rekabet şartlarında, kurumların üstünlükleri ancak burun farkıyla ortaya çıkmaktadır. Marka bilinirliklerinin yanı sıra kurumların doğru yönetilen itibarları, rakiplerine karşı avantaj sağlayacaktır. Tüketiciler satın alma kararı verirken, bildikleri markalar arasında tercihi, duygusal olarak kendilerine yakın hissettiklerinden yana kullanmaktadırlar.

Bütünleşik pazarlama iletişimi stratejilerimizi belirlerken; halkla ilişkiler, reklam, satış tutundurma, markalaşma gibi ayrı ayrı iletişim işlevlerini bir bütün olarak görürüz. Müşterilerimiz için sürdürdüğümüz tüm iletişim çabalarımızın ürünü olan bilgi akışını; tüketicilerin birbiriyle ilişkili kaynaklardan gelen ve birbirlerini tamamlayan mesajlar şeklinde algılamasına yönelik olarak düzenleriz.