Promedia

Hakkımızda >> Promedialılar

Promedia, 1992 yılından bu yana, müşterileri ve ürünleri için değer katmayı hedeflemiş bir halkla ilişkiler şirketidir

Member of WE Global Alliance Network

1992’den bu yana, İstanbul, Türkiye merkezli bir halkla ilişkiler ve bütünleşik pazarlama iletişimi firmasıyız. Sezgisel, Yenilikçi ve Bağımsız oluşumumuzla fark yaratan bir iletişim danışmanıyız. “Borsalar”a değil, müşterilerimize hizmet ediyoruz. Kimsenin mülkiyeti altında değiliz, dolayısıyla özgürce düşünüyoruz; bağımsız bir şekilde. Geleneksel zihniyetin baskısıyla kısıtlanmamış bir açık fikirlilikle dinleyip, sorgulayıp, değerlendirdikten sonra, kendimiz ve müşterilerimiz için karar veriyoruz.

26 yıldır yaratıcılığımızı ve düşünce lideri konumumuzu koruyoruz. Marka yaratmak için halkla ilişkileri; algı, itibar ve kriz yönetimini Türkiye’de ilk uygulayan firmalardan biriyiz.

“Uygarlık İletişim Üzerine Kurulmuştur” felsefesini benimsedik. Etkili iletişimin gücüne ve başarının temel taşı olduğuna inanıyoruz.

Misyonumuz, halkla ilişkileri iletişim karışımının temel disiplini haline getirmek; çünkü yalnızca halkla ilişkiler itibar, inanırlılık ve güven inşa edebilecek dolaysızlığı ve etik şeffaflığı barındırıyor.

Hem kurumlararası hem de tüketici kuruluşları için satış odaklı iletişim kampanyaları, algı, itibar ve kriz yönetimi geliştirme, yürütme ve ölçümleme alanlarında uzmanlaştık.

Diyalog, güvenilir bilgi kaynakları ve ilgili deneyimleri müşterilerimiz için kullanarak, pek çok paydaş ile ilişkiler kuruyoruz. Her konuda kendini adamış bir kitleyi bir araya getiren STK’larla yakın diyalog halindeyiz. “Bilişim Teknolojileri”nden “Gıda”ya, “Turizm”den “Finans”a kadar çeşitli endüstrilerde dünyanın önde gelen markaları ve kuruluşları için halkla ilişkiler faaliyetlerini geliştirdik, uyguladık, başarıyla yönettik ve yönetmeye devam ediyoruz. Sadece mesaj sıklığını ve geri dönüşleri değil, izlenimlerin derinliğini ve paydaş ilişkilerinin gücünü de ölçüyoruz.

Yaptığımız işin sorumluluğunu üstlenerek, müşterimizin işine kendi işimizmiş gibi muamele ediyoruz. Güçlü bir algı yönetimi kuruluşuyuz ve daima işinizi büyütmenize yardım etmenin yollarını arıyoruz. Medyayla yakında yayımlanacak bir makale hakkında konuşurken de, müşterilerinizle bir vaka tarihçesi hakkında görüşürken de, sürekli kilit mesajlarınızı pekiştiriyoruz.

Medya ilişkilerimizle gurur duyuyoruz. Pek çok sektörleri kapsayan medya irtibatları ve uzmanlığımız ile, paylaşacak zengin bilgilere sahibiz. Ancak medya endüstrisinin hızla “Dijital Medya”ya dönüştüğünü de biliyoruz. Bu yüzden işimizi mümkün olduğunca çok yeni gazeteciyle sürekli pozitif ilişkiler kuracak şekilde geliştirdik ve bir “Dijital PR Ekibi” kurduk.

Sizler, gerçek sonuçlara odaklanıyorsunuz. Bizle de öyle!

Halkla İlişkiler ve Bütünleşik Pazarlama İletişimi

"Reklamlarda hep reklam veren "ben iyiyim" derken Halkla İlişkilerde ise başkaları sizin "iyi" olduğunuzu söyler. Bu başkaları; medya, sokaktaki kişi, iş yaptığınız veya yapacağınız müşterileriniz, hatta rakipleriniz olabilir. Promedia'nın görevi; halkla iletişim tekniklerini kullanarak başkalarına sizi en doğru şekilde anlatmak ve onlara, sizin "iyi" olduğunuzu söyletmektir."

Eğer dev tanıtım ve pazarlama bütçeleri olan bir şirketseniz, reklamlarınızla herkese ulaşabilir, düzenleyeceğiniz gösterişli ve pahalı aktivitelerle basında yer alarak kendinizden söz ettirebilirsiniz. Hedef gözetmeksizin herkese yönelik yapılan tanıtım, oldukça etkili fakat masraflıdır. Aynı zamanda siz ilgili-ilgisiz pek çok kişi veya firmaya ulaşırken, sizin mal veya hizmetinizin esas müşterisi, gizlendiği yerde sizden habersiz kalabilir.

Günümüzde yaşanan Global ve kıran kırana rekabet şartlarında, kurumların üstünlükleri ancak burun farkıyla ortaya çıkmaktadır. Marka bilinirliklerinin yanı sıra kurumların doğru yönetilen itibarları, rakiplerine karşı avantaj sağlayacaktır. Tüketiciler satın alma kararı verirken, bildikleri markalar arasında tercihi, duygusal olarak kendilerine yakın hissettiklerinden yana kullanmaktadırlar.

Bütünleşik pazarlama iletişimi stratejilerimizi belirlerken; halkla ilişkiler, reklam, satış tutundurma, markalaşma gibi ayrı ayrı iletişim işlevlerini bir bütün olarak görürüz. Müşterilerimiz için sürdürdüğümüz tüm iletişim çabalarımızın ürünü olan bilgi akışını; tüketicilerin birbiriyle ilişkili kaynaklardan gelen ve birbirlerini tamamlayan mesajlar şeklinde algılamasına yönelik olarak düzenleriz.

Jack Jacob, Kurucu Ortak

Promedia’da 26 yılın üzerinde halkla ilişkiler deneyimi ile birlikte, Jack’in uzmanlıkları arasında etkinlik planlaması, ürün lansmanları, kurumsal ve konu bazlı medya kampanyaları yer alıyor. Jack, stratejik planlama, yazı ve proje yönetimi konularında da uzmanlığıyla öne çıkıyor. Jack, kurumsal ve pazarlama tanıtım malzemeleri, basın bültenleri ve benzer medya kiti materyalleri de geliştiriyor. Ayrıca Jack, müşterilerine doğru pazarlama stratejisini geliştirme konusunda da yol göstermekte.

Feray Alpay, Kurucu Ortak

Feray, Promedia’da 26 yılın üstünde halkla ilişkiler deneyimiyle, müşteri yönetim aktivitelerinin yönetilmesi ve iş geliştirme stratejileri oluşturmakla meşgul. İstenbul Teknik Üniversitesi’nden mezun olan Feray, New York’ta Cornell University tarafından verilen “Pazarlama Yönetimi Programı”nı da tamamladı. Feray’ın uzmanlıkları arasında, pazarlama iletişimi, etkinlik planlaması ve yönetimi yer alıyor. Halkla İlişkiler üzerine “Markadaş” adlı kitabın yazarı olan Feray, aynı zamanda bir Türk iş ve ekonomi gazetesinde köşe yazarı.

Funda Yakup, Kurucu Ortak

Funda, Promedia’da 26 yılın üstünde halkla ilişkiler deneyimiyle, grafik tasarım üzerine uzmanlaşmış. Funda, müşteri araştırmaları, medya turları organizasyonları ve medya ilişkileri aktivitelerinde etkin rol oynarken, ayrıca grafik tasarım ve pazarlama materyallerinin şekillendirilmesiyle uğraşıyor. Funda, şu anda Promedia’nın yönetim işlerinden de sorumlu.

Gülay Alpay, Kurucu Ortak

Promedia’da 26 yılın üstünde halkla ilişkiler deneyimiyle, Gülay şu anda Account Manager olarak çalışıyor. Aynı zamanda tanınmış bir ressam olan Gülay, müşteri yönetimi, yaratıcı geliştirme, ve yazı işleriyle ilgileniyor. Gülay aynı zamanda geleneksel ve dijital medya yönetiminde de aktif rol oynuyor.

Berk Ütkü, Pazarlama İletişimi Koordinatörü

Berk Ütkü, Anadolu Üniversitesi gazetecilik bölümünden mezun olmasının ardından, Promedia Halkla İlişkiler Ajansı’nda çalışmaya başladı. 10 yıldır buradaki görevine devam ediyor olan Berk Ütkü, uluslararası müşterilerin medya tanıtımları, medya ilişkileri ve medya yönetimi konusunda aktif olarak rol almaktadır. Berk gıdadan bilişim teknolojileri ve finans sektörüne kadar farklı konularda PR programları uygulamıştır.

Nevcan Alacan, Program Koordinatörü

Ege Üniversitesi İngiliz Dili ve Edebiyatı bölümünden mezun olmasının ardından, Nevcan Alacan Civelek Promedia’da halkla ilişkiler alanında deneyim kazanmaya başladı. Nevcan, şuanda medya ilişkilerinin yanı sıra dijital ve sosyal medya yönetimi ile içerik yönetimi konularında aktif rol oynamaktadır.

Hatice Öksüz, Medya İlişkileri Uzmanı

Halkla İlişkiler alanında deneyim kazanmaya Arel Üniversitesi Halkla İlişkiler Tanıtım bölümünü bitirdikten sonra başlamış olan Hatice Öksüz, kariyerine özellikle gıda ve sağlık alanına yoğunlaşarak Promedia Halkla İlişkiler Ajansı’nda devam etmektedir. Yerel ve uluslararası hesaplar için, geleneksel ve dijital medya yönetimi, etkinlik yönetimi ve medya satın alma gibi alanlarda aktif olarak rol almaktadır.

Esen Esin, - Medya İletişimi Uzmanı

Arel Üniversitesi’nde Halkla İlişkiler ve Tanıtım bölümünden mezun olmasının ardından, Esen Esin 2011 yılında medya ilişkileri deneyimi kazanmaya Promedia Halkla İlişkiler Ajansı’nda başlamıştır. 7 yıllık medya deneyimi ile özellikle bilişim, iletişim, güvenlik ve teknoloji sektörlerinden müşteriler için medya ilişkileri ve medya yönetimi konusunda aktif olarak rol oynamaktadır.

Meltem Ateş, Kurumsal İletişim Uzmanı

Anadolu Üniversitesi’nde Uluslararası İlişkiler bölümünü tamamlamasının ardından Meltem Ateş, medya ilişkileri alanında Promedia Halkla İlişkiler Ajansı’nda çalışmaya başlamıştır. Ajansta 5 yıldır görevine devam ediyor olan Meltem Ateş, özellikle B2B alanda projeler gerçekleştiren hesaplar için aktif rol oynamaktadır. Lojistik, güvenlik, elektrik ve otomasyon gibi alanlardan şirketler için medya ilişkileri ve yönetimi gerçekleştirmektedir.

Nesrin Tez, Sosyal Medya Uzmanı

Kocaeli Üniversitesi’nde Halkla İlişkiler Tanıtım bölümünü tamamlamasının ardından Promedia Halkla İlişkiler Ajansı’nda kariyerine stajyer olarak başlayan Nesrin Tez Yılmaz, ajansta 4. yılını tamamlamıştır. Lifestyle, gıda ve sağlık alanlarından müşteriler için video ve imaj oluşturma ve düzenlemenin yanı sıra sosyal ve dijital medya yönetiminden sorumludur. Ayrıca B2B hedefli müşteriler için medya ilişkileri desteği vermektedir.

Özcan Özsoy, Etkinlik Uzmanı

20 Yılı aşkın bir süredin PR alanında çalışan Özcan, etkinlik yönetimi konusunda uzmanlaşmıştır. Teknolojiden gıdaya kadar pek çok sektörle ilgili etkinlikleri başarılı bir şekilde planlamış ve uygulamıştır.

Pablo, Güvenlik ve Eğlence Uzmanı

Pablo, her ne kadar güvenlik alanında uykuya yenik düşse de, iş arkadaşlarının eğlendirilme vazifesini başarıyla icra etmektedir.